אלפרו, היצרנית הבינלאומית וחלוצת שוק מוצרי הסויה בעולם ובארץ, עולה בקמפיין מודעות רחב היקף במגזיני הבריאות והלייף סטייל. הקמפיין ימשך כ- 4 שבועות ויכלול סדרה בת 3 מודעות שונות המדברות באותה שפה עיצובית המעבירה את המסר באשר ליתרונות הבריאותיים הקיימים במוצרי אלפרו סויה. 3 המודעות: למשקה חלב סויה אלפרו טבעי, למשקה חלב סויה אלפרו לייט ולמעדני אלפרו, יתפרסמו כאמור כסדרה ויופיעו בכל מגזין ברצף.
את קמפיין המודעות, תחתום חלוקת עשרות אלפי חוברות מתכונים שיצורפו למגזינים. חוברת המתכונים מונה כ- 10 מתכונים שונים, המבוססים כולם על מוצרי הסויה של אלפרו. את המתכונים הגתה וכתבה השפית ועיתונאית האוכל המוערכת – פיליס גלזר.
היקף הקמפיין, שהופק באמצעו מחלקת הפרסום בשסטוביץ, משווקת מותג אלפרו בישראל, מוערך בכ- 550 אלף ₪.
קרדיטים:
מחלקת הפרסום של שסטוביץ
יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן