אמריקן אקספרס מעלה קמפיין אינטראקטיב להשקת אתר ShopExpress



אמריקן אקספרס מעלה קמפיין אינטראקטיב להשקת אתר ShopExpress – אתר אינטרנט חדש לשיווק מוצרים, הטבות ושירותים ללקוחות אמריקן אקספרס.


הקמפיין, בהיקף של כ- 50 אלף דולר, יעלה באתרים וואלה! גוגל וזאפ החל מה- 23.12.07, באמצעות Y&R אינטראקטיב מקבוצת שלמור אבנון עמיחי / Y&R.


הבאנר המיוחד שהופק לקמפיין מזמין את הגולש להעביר כרטיס אמריקן אקספרס בסורק מיוחד כדי לפתוח את שערי ShopExpress. לאחר הפעולה האתר נפתח כדלת אוטומטית ומוביל את הגולש לתוך החנות עצמה. לינק לבאנר :https://www.yri.co.il/amex/12/index_wallaOptimus01.html



אירית בטאט, סמנכ"ל השיווק של אמריקן אקספרס, ציינה "תפיסת העולם של אמריקן אקספרס מתמקדת בלקוח ורואה בטובתו ערך עליון כשכל פעולותיה מכוונות להשיג עבורו את השירות הטוב ביותר והתועלת המקסימאלית על-מנת להבטיח לצרכן חווית קנייה אולטימטיבית. ShopExpress הינו אתר מתקדם ביותר בכל הקשור לטכנולוגיית אינטרנט, לוגיסטיקה ואבטחת נתונים. זאת על-מנת שהגולש ייהנה מהשירות הטוב והבטוח ביותר הזמין כיום".




אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)