אמריקן אקספרס עולה בקמפיין חוצות לתכנית הנקודות

אמריקן אקספרס עולה עם קמפיין בניצוחו של משרד הפרסום באומן בר, אשר מציג קמפיין ייחודי שבמרכזו משחק המזמין עוברי אורח וממתינים בתחנות אוטובוס לשחק על גבי מסך טאץ' גדול במשחק הנוסטלגי בר את הנקודות'.



הקמפיין מוערך בשווי של כ- 1.5 מיליון ש"ח



במסגרת הקמפיין של המותג אמריקן אקספרס, אשר כולל פריסה נרחבת של שלטי חוצות ברחבי העיר ת"א ותחנות אוטובוס שמותגו, הוצג המשחק 'חבר את הנקודות' על גבי מסך גדול המזמין עוברי אורח וממתינים בתחנת אוטובוס לשחק במשחק הנוסטלגי שהפך לאינטראקטיבי.



על גבי המסכים הציגו מספר ציורים של המשחק האהוב כאשר לאחר חיבור כל הנקודות נחשפו ההטבות מהן נהנים לקוחות אמריקן אקספרס במסגרת תכנית ההטבות הייחודית של המותג כגון: הנחות במסעדות, הטבות בבתי קולנוע, כרטיסים להופעות, טיסות ועוד הטבות נוספות תמורת נקודות.



הקמפיין לווה בפרסום ברדיו ארצי ואזורי ובמעטפת דיגיטלית נרחבת. מדובר במהלך משותף של JCDecaux עם משרד הפרסום באומן בר, אשר יצר התעניינות רבה וגרם לעוברי אורח רבים לעצור לרגע את שגרת יומם וליהנות ממשחק אינטראקטיבי ומהנה בתחנת האוטובוס בה המתינו.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)