שטראוס גרופ מציגה קמפיין פרסומי חדש למותג אנרג'י בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח. הקמפיין, חלק ממהלך אסטרטגי, במסגרתו מציעה לצרכנים סדרת חטיפי דגנים חדשנית וייחודית העונה לשישה צרכים שונים.
כל אחד מהחטיפים בסדרה מבוסס על דגנים, בשילוב עם תוספים אקטיביים, ויטמינים ומינרלים, העוזרים לצרכן להפיק יותר מהיום שלו בסיטואציות השונות.
הקמפיין יעלה באמצעות אדלר חומסקי ויכלול סרטי פרסומת בטלוויזיה. המסר שילווה את הקמפיין: "תוציא יותר מהיום שלך".