אסם יוצאת בקמפיין חדש: "אלופת הבישולים"

חברת אסם מעלה ביום חמישי 19/4/07, קמפיין תחת הסיסמא "אלופת הבישולים" בו מכריזה החברה על תחרות בישולים ארצית, שבשיאה יבחרו "אלופת (או אלוף) הבישולים" על ידי קהל המבקרים בפסטיבל טעם העיר".



אסם קוראת לציבור הרחב לשלוח מתכוני תבשילים, מהם ייבחרו 10 מתכונים מנצחים. העשירייה המנצחת תעלה לשלב חצי הגמר, בו כל מבשלת תכין את המתכון שלה, וצוות השופטים, ביניהם מרגלית צנעני וגיל חובב, יבחר את השלישייה שתעלה לגמר, אשר ייערך במסגרת פסטיבל "טעם העיר". במהלך ימי הפסטיבל יבחר הציבור הרחב את הזוכה המאושר. הזוכה בתחרות תזכה במגוון מוצרי חשמל למטבח בשווי 25,000 ₪ .



קמפיין התחרות, בהשקעה של 600 אלף ש"ח, הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO והוא כולל טלוויזיה ועיתונות.



סרטון הקמפיין עורך הקבלה בין עולם הספורט לעולם הבישולים: בסרט נראים ספורטאים מתחומים שונים, כאשר את אביזרי הספורט מחליפים כלי מטבח – לדוגמא: טניסאית עם מחבת ביד במקום מחבט, כדורסלנית עם כרוב ביד במקום כדור וכדומה. כי כמו בספורט כך גם בעולם הבישול – יש אלופים.



הקמפיין ימשך כארבעה שבועות ויעלה בערוצים 2, 10 , ועיתונות.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)