אפשר לחייך: מותג משחת השיניים CHOICE מגיע לישראל

חברת משחות השיניים CHOICE אירופה פותחת נציגות בישראל ותחל בחודש פברואר לשווק את המוצרים לראשונה בישראל. החברה תשקיע סכום של 2.8 מליון שקל בשיווק, מיתוג ופרסום באמצעות ג .קיד & יאנג – חטיבת הפרסום של קבוצת G גרופ.



בשלב ראשון תחל החברה בשיווק משחת השיניים CHOICE ACTIVE בלבד, ובשלב יותר מאוחר גם מברשות שיניים. בימים אלו חתמה הנציגות בישראל הסכם עם חברת "תומר שיווק" להפצת המוצרים ברשתות השיווק.



חברת CHOICE נכנסת לשוק משחות השיניים בישראל, המגלגל מחזור של 180 מיליון ₪ בשנה. המותג CHOICE שייך לחברת "צ'ויס לברטוריס" ההודית, אולם עיקר פעילות החברה מתבצעת בארה"ב ובקנדה. המותג משווק בנוסף במדינות באירופה. משחות השיניים של חברת צ'ויס משווקות בין השאר בארה"ב ואירופה ומוצריה נמכרים ב – 25 מדינות ברחבי העולם ונמצאים בקטגוריית הפרימיום.



אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)