חברת קליפ אין טאץ' (Clip in Touch) הישראלית, המפתחת ומשווקת פתרונות תוכן חדשניים ומותאמים אישית המועברים דרך מכשיר הסלולר וה – web, מכריזה כי יצרנית הרכב ב.מ.וו בחרה בטכנולוגיה שלה עבור קמפיין הפרסום הסלולרי להשקת סדרת רכבי היוקרה שלה x1 בשוק הסיני.
מדובר במהלך ראשון מסוגו של ענקית הרכב הגרמנית אשר בחרה בסין כיעד להעלאת קמפיין פרסום מבוסס ווידאו בהתאמה אישית למכשירי הסלולר. במסגרת הקמפיין, שעולה בימים אלה בערים הגדולות בסין, יכולים המשתמשים ליצור ולערוך בעצמם תוך מספר דקות ספורות סרטוני ברכה קצרים לחג בגוון אישי וייחודי תוך שימוש במאגר התמונות והאודיו האישי שלהם המשולבים עם חומרים פרסומיים המציגים את קו רכבי היוקרה החדש של ב.מ.וו ולשלוח את הסרטון במכשיר הסלולר לחבריהם.
חברת ב.מ.וו צומחת במהירות בשוק הסיני עם מכירות שקפצו השנה בשיעור של 40%. במסגרת השקת סדרת רכבי היוקרה של החברה, ה – X1, ביקשה ב.מ.וו לפנות לשוק הצעירים בסין שעבורו המדיה העיקרית הפכה להיות מכשיר הסלולר. יש לזכור כי בסין מכשיר הסלולר משמש כיום כלי הגישה העיקרי לאינטרנט עם כ – 165 מיליון גולשים ברוחב פס מהיר בטכנולוגיית דור שלישי המנצל את האינטרנט הסלולרי לשימושים מגוונים.
רמי רשף, מנכ"ל קליפ אין טאץ', אמר כי "מותגים עולמיים מבינים כיום כי הסלולר הופך כיום להיות זירה מרכזית לקמפיינים פרסומים והיכולת להעביר מסרים בצורה אישית למשתמש היא מרכיב מכריע בהצלחת המהלך. חברת קליפ אין טאץ' מספקת פלטפורמה ייחודית המאפשרת השקת קמפיינים סלולריים מבוססי MMS הפונים לקהל צעיר ומתוחכם בדרך המייצרת נאמנות וחיבור המשתמש לערכי המותג ויתרה מכך, מעודדת אותו להעביר הלאה לחברים את המסרים הפרסומיים בדרך מהנה, קלילה ואפקטיבית. אנו מודים לב.מ.וו על האמון ומקווים כי הצלחת קמפיין זה בשוק הסיני תסלול את הדרך לשיתופי פעולה נוספים עם מותגים עולמיים בשווקים שונים."
אי האן, ראש תחום שירות לקוחות דיגיטלי בחברת ב.מ.וו סין, אמרה כי "ב.מ.וו מבקשת להעצים בקרב לקוחותיה את האישיות והייחודיות של כל אחד מהם והיעד שלנו היה להציב מסרים שיווקיים אלה במסגרת קמפיין ה – X1. הפתרון של קליפ אין טאץ' איפשר לנו להעלות קמפיין ווידאו בעל מעוף המשלב קול ותנועה שהקהלים שלנו יכולים להתאים לעצמם בצורה אישית וייחודית".