בהמשך להצלחת המהלך "להעביר את דביר" עולה מזרחי-טפחות ב"קמפיין הדוחים"

מזרחי-טפחות ממשיך בסדרת הפרסומות המצליחה והמדוברת העוסקת במעבר בין בנקים. לאחר שבפרסומת הראשונה נקראנו כולנו לעזור לדביר לעבור – "להעביר את דביר", ובחלק השני בישר דביר "עברתי למזרחי-טפחות", הפרסומת השלישית בטרילוגיית מעבר הבנקים עוסקת ב"דוחים"- האנשים אשר נוהגים לדחות דברים, גם כאלה אשר חשובים להם, ובין השאר גם את המעבר לבנק חדש.



הפרסומת הנוכחית מציגה את דביר ומשפחתו בארוחת ערב אליה מצטרפת הדודה טלי, שמברכת את דביר על המעבר למזרחי-טפחות. כשהמסובים שואלים אותה האם גם היא עברה מודה דודה טלי כי היא "דוחה" וכולם מסכימים איתה כי היא דוחה – דוחה את המעבר למזרחי-טפחות.


הקמפיין יעלה בכל המדיות ויגובה בפעילות מיוחדת המציגה גם היא סיבות בגללן אנשים דוחים מעברים – כמזג האוויר, עומס בעבודה וכו'.



נעמה גת, סמנכ"ל שיווק, מזרחי-טפחות: "במהלך החברתי "להעביר את דביר" הצטרפו עשרות אלפי לקוחות למזרחי טפחות ופתחו חשבון בבנק. יחד עם זאת, גילינו במחקרים שעשינו כי לקוחות רבים מעוניינים לעבור בנק, אך ישנם כאלו הנוטים לדחות את המעבר לבנק אחר. הסיבות לדחייה הינן שונות, רבות ומגוונות. המחקר מראה כי אנשים נוטים לדחות טיפולים רפואיים ועניינים פיננסיים. הפרסומת הנוכחית מיועדת לציבור זה, הנוהג לדחות. המהלך הנוכחי נועד לעודד את אלו הדוחים את המעבר, לעזור להם לממש את החלטתם ולהציע להם לפתוח חשבון במזרחי טפחות."



במהלך הנוכחי הושקעו כ-4 מיליון ₪.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)