בורגראנץ' משיקה "תוכנית שגרירים" חדשה בפייסבוק

רשת בורגראנץ' משיקה לראשונה אפליקציית פייסבוק ייחודית באמצעות משרד הפרסום Gkid&younG וחברת האינטראקטיב ג'ימאליה, הפעילות מזמינה את לקוחות הרשת להיות שגרירים בפני חבריהם וליהנות ממגוון רחב של הטבות ומוצרים ברשת.



במסגרת האפליקציה החדשה של הרשת "השגרירים של בורגראנץ'- כל אחד יכול להרוויח!", יוזמנו החברים להיכנס ולהירשם כשגרירים ולשתף את חבריהם בפרופיל הפייסבוק. באמצעות שיתוף החברים, יוכלו החברים להרוויח ולצבור נקודות אשר יזכו במתנות החל מארוחות ראנץ' וכלה בחופשות בארץ. בחודש הפעילות הראשון השגריר המצטיין שיוביל להיקף ההזמנות הגדול ביותר יזכה בחופשה באילת.



ליאור מויאל, סמנכ"ל השיווק ברשת בורגר ראנץ', מסר: "הרעיון שעמד מאחורי פיתוח אפליקציית הפייסבוק, נועד לחזק את הקשר עם ציבור לקוחותינו ברחבי הארץ. האפליקציה החדשנית מהווה פריצת דרך בתחום שכן אנו הראשונים שרואים את טובת הלקוח ובאים לתגמל אותם על פעילות שיווקית והנעה לפעולה בקרב הסביבה הקרובה שלהם". עוד הוסיף מויאל "אנו צופים כי עם השקת המהלך נוביל לגידול בהיקף המכירות של כ- 10% בחודשיים הקרובים".


למעשה חברי האפליקציה נדרשים להצטרף לעמוד הפייסבוק של החברה, מקבלים לינק ייחודי ומאותו רגע כל מי שמזמין דרך הלינק של אותו פרופיל פייסבוק ארוחה מהבורגראנץ', נהנה מנקודות הנצברות כשגריר החברה.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)