בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט המובילה בישראל, מציעה לראשונה ללקוחות שירות סינון אתרים I-KEEPER ללא תשלום למשך שנה, למתחברים לחבילות שבמבצע במהירויות 2.5 3 ו-5 מגה.
החברה עולה הערב בקמפיין טלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-24 , מבית היוצר של אדלר-חומסקי & ורשבסקי ולתקופה של כשבועיים. היקף הקמפיין כ- 1.5 מיליון שקל.
שירות ה- I-keeper, נועד להגן על ילדים וגולשים אחרים מפני תכנים אשר עלולים לפגוע בהם, כגון אתרי סקס, אלימות, הימורים וכד'. השירות נשען על "טכנולוגיה חכמה" אשר בוחנת כל דף אינטרנט אליו מנסה הגולש להיכנס ועל ידי כך מבטיחה סינון מרבי. אחד היתרונות הבולטים של טכנולוגיה זו הוא בשליטה המלאה המאפשרת ללקוח, ביכולת שלה לחסום אך ורק אתרים בעלי תוכן לא רצוי, כך שחווית הגלישה של הילדים והנגישות למידע חיוני לא תפגענה. בנוסף, יכול המשתמש להוסיף רשימה עצמית של אתרים נוספים שברצונו לחסום לגישה מעבר לקטגוריות הסינון המוגדרות, לנהל זמני גלישה ולהפיק דו"חות גלישה.
לדברי עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי, "כאמא לילדים אני מודעת ליתרונות הרבים ולידע האינסופי שהאינטרנט צופן לנו, לצד זאת חשוב לכולנו להיות ערים לאיומים ולתכנים שמהם נרצה להימנע בגלישה ברשת ולשם כך, בזק בינלאומי מציעה את פתרון סינון האתרים והתכנים כפתרון אופטימאלי להורים המבקשים שילדיהם יגלשו בבטחה וללא כל חשש".