ביטוח 9.000.000 בקמפיין חדש: 9.000.000 דרכים לעזוב את סוכן הביטוח

ביטוח 9.000.000 עולה בקמפיין פרסומי חדש ומפתיע: 9.000.000 דרכים לעזוב את סוכן הביטוח ולחסוך מאות שקלים בביטוח. במסגרת הקמפיין החדש יעלו סדרה של סרטונים קומיים המראים דרכים וסיבות שונות להיפרד מסוכן הביטוח.



סדרת הסרטונים הקומיים תדגיש את המסר: הכי פשוט לעזוב את הסוכן, לעבור לביטוח 9.000.000 ולחסוך מאות שקלים בביטוח הרכב!



קמפיין "9.000.000 דרכים לעזוב את סוכן הביטוח" עולה בימים אלה כחלק משפה תקשורתית חדשה של 9.000.000. משה איבגי שהוביל את הקמפיין הקודם של 9.000.000 ימשיך ללוות גם בקמפיין הנוכחי, לצד שחקנים מקצועיים. כל סרטון מציג דרך אחרת ושונה לעזוב את סוכן הביטוח ולעבור לביטוח 9.000.000 .


הקמפיין באמצעות "אדלר חומסקי GREY” והיקפו מוערך בכ- 350,000$.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)