ביטוח ישיר בקמפיין אינטרנט חדש וייחודי שנותן הצצה לעולם אתרי האינטרנט בעוד 20 שנה

ביטוח ישיר בקמפיין אינטרנט חדש וייחודי שנותן הצצה לעולם אתרי האינטרנט בעוד 20 שנה.



בכדי להתאים את העיצוב למראה האינטרנט העתידי שותפו בסיעור המוחות הקריאטיבי גם עורכי התוכן של האתרים השונים.



הקמפיין מוביל את הגולשים למיני-סייט המעוצב ברוח האתרים Walla ו- Ynet. התוצאה היא מראה עתידני של האתרים על פי הידע של אנשי הקריאטיב של "שלמור אבנון עמיחי" ועורכי התוכן של האתרים.



מטרת הקמפיין היא להדגיש את הקידמה אותה מובילה ביטוח ישיר וסיסמתו: בביטוח ישיר העתיד כבר כאן! רוכשים ביטוח באתר ביטוח ישיר ונהנים מ- 20% הנחה בביטוח המקיף לרכב.



הקמפיין באמצעות "שלמור אבנון עמיחי" ומוערך בכחצי מיליון ₪, ימשך כשלושה שבועות ויכלול פרסום באתרים Walla ו- Ynet.



לדברי גיא פורה, מנכ"ל אינטראקטיב בשלמור אבנון עמיחי, הקונספטים הקריאטיביים נבנו תחת ההנחה שבעתיד כל מסך יכלול טלוויזיה, מחשב, סלולר שעונים וכו'. הוידיאו יחליף את הטקסט, העכבר יהיה שריד ארכיאולוגי והגלישה תהיה באמצעות מסך מגע או תנועות ידיים. החדשות יהיו בלייב ולכן יהיה זרם תמידי של מידע. כאוס נהדר.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)