ביטוח ישיר בקמפיין חדש לאתר האינטרנט החדש בחצי מיליון דולר

ביטוח ישיר עולה בקמפיין חדש לאתר האינטרנט אותו השיקה השבוע, במסגרתו כל הרוכש חובה באמצעות האתר יקבל 15% הנחה ברכישת ביטוח מקיף. ביטוח ישיר הינה חברת הביטוח היחידה בארץ המציעה רכישת פוליסת ביטוח לרכב "און ליין" באמצעות האתר.



המבצע מלווה בקמפיין פרסום רחב באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי Y&R" וכולל טלוויזיה, רדיו, קולנוע ואינטרנט וימשך כחודש ימים. היקף הקמפיין מוערך בכ- 500,000$.



סרט הפרסומת המלווה את הקמפיין מתרחש בתקופת יוון העתיקה, ומראה שליח יווני הנושא איגרת שאותה הוא צריך להעביר ליעדה. הוא יוצא לדרכו עובר מסלול קשה ומפותל הכולל הרים ואגמים, מטפס על סלעים ועוד כל זאת בכדי להגיע ליעד עם האיגרת. השליח מגיע לכיכר העיר שם מחכה לו אדון ליד הכרכרה שלו. השליח מקריא לו את האיגרת המודיעה על אישור פוליסת הביטוח ומסתבר כי ישנה טעות במספר הפוליסה ועליו לחזור את כל הדרך כדי לתקן את הפוליסה. קריין הפרסומת מציג: "לא הגיע הזמן להתקדם ולעשות ביטוח באינטרנט?."



קרדיטים:


משרד פרסום – שלמור אבנון עמיחי. מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי; סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי; מנהל צוות קריאטיב: נדב פרסמן; קופי: שושו שפנייר; ארט: טל בן-ארי; סופרוייזרית: ענבל מור; תקציבאית: קרן דיק; מפיקת משרד: סיגל נוגסי; מנהל מחלקת אסטרטגיה: נעם מנלה פלנר ליברו: אורי אורן פלנר: יריב גנור


חברת הפקה: אוג. במאי: רני כרמלי. צלם: טובי הוכשטיין; יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)