בירה היינקן עולה בקמפיין

היינקן, מותג הפרימיום הנמכר ביותר בעולם, מעלה קמפיין לפטנט ייחודי של היינקן העולמית – ברזי מזיגת בירה בטמפרטורה של 0 מעלות.


במסגרת ההשקה תושלם הפצת המכשיר לברים ומסעדות אקסקלוסיביות ברחבי הארץ אשר יציעו חוויית שתייה ייחודית ללקוחותיהם- בירה היינקן בטמפרטורה של 0 מעלות.


במסגרת פריסת ברזי היינקן EXTRA COLD בנקודות שנבחרו בקפידה, יעלה השבוע קמפיין רחב היקף שיריית הפתיחה שלו בנמל התעופה בן גוריון בשיתוף פעולה עם ברעם פרסום מקורי. בנוסף, יעלו מודעות בעיתונים מובילים ובאנרים.

הקמפיין בהשקעה של כ-3 מיליון ₪ יתמקד בהשקת המהלך תחת הסיסמא Heineken served extra cold, המבטא חוויית שתייה אחרת ובשורה ייחודית לצרכנים

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)