היינקן, מותג הפרימיום הנמכר ביותר בעולם, מעלה קמפיין לפטנט ייחודי של היינקן העולמית – ברזי מזיגת בירה בטמפרטורה של 0 מעלות.
במסגרת ההשקה תושלם הפצת המכשיר לברים ומסעדות אקסקלוסיביות ברחבי הארץ אשר יציעו חוויית שתייה ייחודית ללקוחותיהם- בירה היינקן בטמפרטורה של 0 מעלות.
במסגרת פריסת ברזי היינקן EXTRA COLD בנקודות שנבחרו בקפידה, יעלה השבוע קמפיין רחב היקף שיריית הפתיחה שלו בנמל התעופה בן גוריון בשיתוף פעולה עם ברעם פרסום מקורי. בנוסף, יעלו מודעות בעיתונים מובילים ובאנרים.
הקמפיין בהשקעה של כ-3 מיליון ₪ יתמקד בהשקת המהלך תחת הסיסמא Heineken served extra cold, המבטא חוויית שתייה אחרת ובשורה ייחודית לצרכנים