בירות הפרימיום לף והוגרדן בקמפיין לחודש הקולינרי במסעדות ברחבי הארץ

מבשלות בירה ישראל, עם הבירות לף והוגרדן, עלו בקמפיין אינטרנט, בהשקעה של כ-250,000 ₪ לבירות לף והוגרדן שיצאו במהלך ייחודי ובמבצע גסטרונומי במסעדות נבחרות בישראל.



במסגרת המבצע יוגשו הבירות כהתאמה למנות גורמה שונות במסעדות בארץ. לסועדים תינתן גלויה בה מוצעות מנות שונות ולידן אחת מהבירות לף בראון ,לף בלונד והוגרדן כממולצות ביותר לשתות עם המנה.



נירית מיטל, מנהלת מותג לף והוגרדן: "החלטנו להפוך את חודש הקולינריה למבצע שנתי קבוע, במטרה לאפשר לציבור ליהנות מחוויה גסטרונומית אנינה. השילוב בין מנות קולינריות ייחודיות ובין בירות פרימיום וסופר פרימיום, המהוות מותגי על בתחום הקולניריה בישראל, יוצר שילוב ארומטי וייחודי, וחושף את הציבור הישראלי לחווית אוכל יוצאת דופן."

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)