הבושם J'adore , מבית דיור, שכבר הספיק לבסס את מעמדו בראש רשימת מכירות הבשמים בצרפת, יוצא השבוע בקמפיין באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע ובכיכובה של כוכבת הקולנוע- שרליז ת'רון.
דיור משווק בישראל ע"י חברת אינטרקוסמא, לאחרונה השקיעה החברה למעלה מ- 1/2 מליון דולר בפיתוח נקודות מכירה סלקטיביות במשביר לצרכן בקריון וברמת אביב. עמנואל פיתוסי, מנכ"ל Dior ישראל אמר היום כי "הצגת Dior כמותג אופנה בסביבה יוקרתית מגדילה באופן טבעי את המכירות ומבדלת אותו משאר המותגים המזוהים עם קוסמטיקה בלבד".
סרטון התדמית החדש של J'adore צולם על רקע תפאורה של בית פריזאי שופע, כחלק מהסגנון המלווה את סרטוני החברה ומבליט את מוצאם.