בליק, אתר אינטרנט ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות מבצעי ה"קיל דיל" שלה מידי שבוע – מבצעים על חבילות נופש ליעדים שונים במחירים שוברי שוק.
בליק עלה בשיתוף עם חברת "טריפודיה" בקמפיין וידאו שמתנגן ברשת הדיספליי של גוגל (GDN) . הקמפיין הינו דינמי ומתעדכן בהתאם לשינוי היעדים והמלונות באתר החברה. הקמפיין נחשב לחדשני היות והוא משלב טכנולוגיה של וידאו ויכולת דינמית בשטחי פרסום בהם בד"כ המודעות המתעדכנות באופן מיידי הן מודעות טקסט/תמונה ככה שהמפרסם מקבל גם את היכולת לעדכן בזמן אמת מבצעים וגם להציג את המודעות ברמת הנראות הגבוהה ביותר. בנוסף , הבאנר הדינמי לחיץ ומוביל ישירות לדיל הספיציפי באתר ומעורר את הה- attention וה- engagement של הלקוח .
אסף דניאל , מנכ"ל החברה מעיד כי הקמפיין "מוצלח מאוד והתעלה על כל הציפיות שלנו " .