מותג הספורט "פומה" מעלה קמפיין גלובלי רחב היקף לקולקציית חורף 2007/8. גם בישראל עולה הקמפיין הבינלאומי במקביל לחמישים מדינות נוספות ברחבי העולם. הקמפיין מותאם לקמפיין פומה העולמי ומציג את התנועה האורבאנית – היא הקונספט וההשראה עליה מושרשים עיצובי העונה. היקף ההשקעה בקמפיין בישראל: מיליון שקל .
הקמפיין מועלה באמצעות משרד הפרסום "בריקמן", ויכלול שלטי חוצות ברחבי הארץ בפריסה רחבה של למעלה מ 1,000 שלטים, קמפיין אינטרנט הכולל מיניסייט עם משחקי מחשב וחנות און-ליין, Street TV, מודעות בעיתונים ובמגזינים וכמו כן הפצת מגזין אופנה מקורי אשר הופק בארץ.
לדברי מנהל השיווק של "פומה", אייל פינטו: "אנו שמחים לעלות קמפיין רחב היקף במקביל לכל מדינות העולם אשר שם אותנו על מפת התנועה האורבאנית הבינלאומית של פומה".
"פומה" מיוצג בישראל החל משנת 1982 על ידי "גרונדמן ושות בע"מ". מוצרי "פומה" נמכרים בארץ ב- 4 חנויות דגל וחנות עודפים בבעלות "גרונדמן ושות בע"מ" וב-400 נקודות מכירה.