בנק מזרחי-טפחות יוצא בקמפיין חדש במסגרת הקמפיינים לקידום פיקדונות "פרי השעה" – והפעם קמפיין לפיקדון "תפוז". בדומה לקמפיינים הקודמים של סדרת הפיקדונות, מככבים פרזנטור הבנק דביר בנדק וסוזי טובי מנהלת לקוחות בחדר העסקאות של הבנק כשהפעם משתתף דביר בנדק באימון זומבה קופצני, בהתאמה לפיקדון החדש שמציע ריבית שקופצת ועולה עם אפשרות לפרישה בשיא.
בקמפיין החדש בנדק מככב באימון זומבה אנרגטי כשסוזי מדריכה את דביר כמלווה בהתנהלות הכלכלית שלו כיצד הוא יכול ליהנות מהפיקדון החדש, המאפשר ללקוחות לחסוך בריבית מטפסת ועולה ,למשוך את הכסף בכל זמן שיבחר ועדין ליהנות מהריבית האטרקטיבית.
הקמפיין בהפקתו של משרד הפרסום של הבנק ראובני פרידן IPG ייעלה ביום ראשון בערב (3/6) בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל.