קמפיין חדש של ביה"ס לאנגלית "Wall Street" עלה היום באינטרנט באמצעות חברת 'arc אינטראקטיב', תחת הסיסמא " מדבקת האנגלית – מדביקים ומדברים אנגלית שוטפת". הקמפיין מתייחס בקריצה לסיפור "מדבקת הפלא" שפורסם בימים האחרונים סביב אותה מדבקה המאתרת מראש התקפי לב, וספק אם באמת פותחה. הקמפיין החדש מציע לבוא וללמוד אנגלית עד היום בו תומצא "מדבקת האנגלית".
הקמפיין מהווה חלק מסדרה של 3 קמפיינים חדשה של בי"ס Wall Street באינטרנט בעלות של כ 300,000 ₪ אשר יעלו ברחבי הרשת בכעשרים אתרים מובילים במהלך חודש יולי.
סדרת הקמפיינים כוללת את קמפיין "מדבקת האנגלית", קמפיין "אי אפשר להתחמק מזה" וקמפיין "ראשים המדברים".