בפנטן משיקה אתר תוכן לאימהות טריות

חברת באייר העולמית המשווקת את המותג 'בפנטן', משיקה אתר תוכן בינלאומי תחת השם'החודש ה-10' שלראשונה שם במרכז אימהות בחודש הראשון שלאחר הלידה. האתר, שהוקם על ידי משרד הפרסום הבינלאומי של באייר,JWT, מתמקד בסוגיות הנותנות מענה לאימהות טריות במטרה להקל עליהן את ההסתגלות לשינוי שחל בחייהן לאחר הלידה, ועוסק בנושאים כמו זוגיות, בריאות רגשית, קריירה ועוד.


האתר הושק לאחרונה, במספר מדינות בעולם וכעת מגיע לישראל.



מחלקת הדיגיטל של שטרן אריאלי יזמה והפיקה את הגרסה בעברית הכוללת מאמרים וטיפים של נשים לאחר לידה, וכן תנהל את הקידומים ברשתות החברתיות, יוטיוב וגוגל.


בישראל, הקונספט האון-לייני נמתח למיזם אופ-לייני של תוכן משלים, הכולל תיעוד ווידאו וסטילס של 7 נשים ישראליות שתועדו במהלך סוף ההריון וכן בחודש הראשון שלאחר הלידה.


התיעוד מוצג במקביל בתערוכת הצילומים האמנותיים אשר פתוחים לקהל הרחב למשך שבועיים בקניון איילון, בין התאריכים 26.6- 10.7.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים