בר של מי עדן: בר רפאלי נבחרה להוביל מהלך שיווקי חדש למי עדן

מי עדן, בחרה בבר רפאלי, כדמות שתוביל מהלך שיווקי רחב היקף למוצר חדשני אותו עומדת החברה להשיק בקרוב. רפאלי תככב בקמפיין פרסומי של החברה ובפעילויות קד"מ ויח"צ ענפים.



בהתייחסה לבחירה בבר רפאלי, אומרת אורית גזית סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "לצד היותה איקון נחשק ואופנתי, בר נתפסת כדמות המייצגת יוקרה, איכות ומובילות. ערכים אלו תואמים את המטרות השיווקיות של מי עדן בהשקה החדשה ואנו בטוחים כי הבחירה בבר תוסיף גם לבידול ובולטות המהלך".



לאחרונה, השיקה מי עדן אסטרטגיה חדשה: "מי עדן. לתת יותר", המדגישה את הצורך הטבעי של כולנו לתת יותר לאנשים האהובים והחשובים לנו באמת. המהלך השיווקי החדש, בכיכובה של רפאלי צפוי להשתלב באסטרטגיה זו.



בר עצמה, התמתגוררת בארה"ב, תגיע בימים הקרובים לארץ, לצילומי הקמפיין שעתיד לעלות לקראת סוף חודש מרץ בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט, באמצעות משרד הפרסום באומן בר רבנאי.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל