ברילה ותנובה בקמפיין טעימות משותף

ברילה, יצרנית הפסטה המובילה בעולם ותנובה, תשלובת המזון המובילה בישראל, חוברות יחד לקמפיין טעימות משותף במסגרתו יוצעו לטעימה גבינת פקורינו מסדרת קולאז' של תנובה ופסטה ברילה.



הקמפיין יערך בשלושה מועדים במהלך השנה הקרובה (מרס 08, מאי 08, נובמבר 08) במשך שני סופי שבוע בכל חודש, ויתקיים בסניפי הרשתות המובחרות. היקף ההשקעה של שתי החברות בקמפיין מוערך בכ- 250,000 ₪ .



כמה מילים על פקורינו ופסטה:


גבינת הפקורינו היא גבינה קשה בעלת צבע צהבהב כהה, המיוצרת בין החודשים נובמבר עד סוף יוני, ואז מאוחסנת לתקופת הבחלה הנעה בין 8 ל- 12 חודשים, תוך שהיא נתונה תחת כבישה. בתהליך זה מתפתח טעמה הייחודי המשתבח עם הזמן.



גבינת הפקורינו של תנובה, טעימה מאוד לאכילה גם ללא תוספות, אך טעמה המיוחד בא לידי ביטוי אופטימאלי כאשר משלבים אותה עם מאכלים אחרים. אחד המאכלים המומלצים ביותר לשילוב עם גבינת פקורינו הוא פסטה, כאשר בדומה לגבינת פרמזן, מומלץ לגרד את הגבינה מעל הפסטה בעודה חמה.



גבינת הפקורינו משדרגת כל פלטת גבינות ומצוינת להעשרת מרקים, מאפים שונים, תיבול סלטים וכריכים. נהוג להגיש את הגבינה עם יין אדום מסוג קברנה סוביניון או פינו נואר.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)