בשביל הילדים: דולצ'ה וגבאנה מאחדים מותגים

בית האופנה דולצ'ה וגבאנה מקיים רה-אורגיניזציה במסגרתה החליט לבטל את כל תתי המותגים ולאחדם תחת מותג האב המוכר והוותיק D&G.


במסגרת המהלך- מותג אופנת הילדים, דולצ'ה וגבאנה ג'וניור, יזכה לשם מקוצר ובכך קולקציות הביגוד וההנעלה, שבבית האופנה מבטיחים שמעתה יהיו רחבות ומושקעות אף יותר, לא יובחנו באמצעות לוגו שונה והודות לכך הילדים יוכלו להתהדר במחלצות הזהות בדיוק לאלו של הוריהם.


הפריטים בקולקציית הקיץ שכבר הגיעו לבוטיק מקסים ביי אניגמה בישראל ממותגים בלוגו החדש-ישן ובכך הופכים חלוצים למהלך המיתוג ומבדלים עצמם מהקולקציות הקודמות באופן ויזואלי ממשי.

אולי יעניין אותך

יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)