ג. יפית מעלה קמפיין למוצר "גולד לייבל" למען איכות הסביבה בתקציב של 2 מיליון ₪


ג. יפית מעלה בימים אלו קמפיין נוסף לתכשיר "GOLD LABEL" המיוצר בגרמניה על ידי חברת "LIQUI MOLY" מהמובילות באירופה בייצור שמנים ותוספים איכותיים לרכב. התכשיר חיוני למען איכות הסביבה, ומשווק על ידי חברת "פרומט" המתמחה בייבוא מוצרי צריכה לרכב ומפיצה שמנים, תוספים ומוצרי טיפוח לרכב.



החברה מכרה עד כה למעלה מ – 2 מיליון יחידות של המוצר, דבר המרמז על מהפכה בתחום המוצרים המשלימים לרכב. על פי שמחה רשף מנכ"ל "פרומט": "האמנו במוצר ובתכונותיו הייחודיות, והחלטנו להשקיע בפרסום סכומים נכבדים בכדי להביא את תודעתו לצרכן. ואכן , אנו מקבלים מספר רב של מכתבי תודה מצרכנים שנהנו מהמוצר".



הקמפיין עולה בימים אלו והוא כולל 2 סרטונים שישודרו במהלך שלושה שבועות בערוצי הטלוויזיה. יפית מסרה היום כי היא "רואה חשיבות עליונה בקמפיין זה, ונושא איכות הסביבה הוא ערך עליון מבחינתה. "


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)