גדעון אוברזון יעצב דלתות לרב בריח ויוביל את קמפיין הפרסום של החברה


חברת רב בריח יוצאת בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם מעצב האופנה גדעון אוברזון. במסגרת השת"פ, יעצב אוברזון סדרת דלתות כניסה אופנתיות ומעוצבות, עיצוב מחודש של דלתות נוספות לחברה ויוביל את קמפיין הפרסום תמורת כ- 100,000 דולר.



השקת סדרת הדלתות החדשה, תגובה בקמפיין נרחב בהובלתו וכיכובו של אוברזון בהשקעה כוללת של 4 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום GPS ותכלול סרטון טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות יומית, מגזינים וקטלוג מהודר.



גדעון אוברזון: "דלת זה המפגש הראשוני עם הבית, הפתח לפנים הבית. זה כמו אופנה שהלבוש החיצוני משדר על אופיו של המתלבש. מפגש העין הראשון הוא הצורה והצבע. מבחינתי, דלת משדרת את אופי דיירי הבית שמאחוריה. הדלת סוגרת את האינטימיות של הבית וזו ההגנה מפני החשיפה של מי שגר מאחוריה". עיצוב הדלת מראה על אופי המשתמש ולכן זה מעניין אותי. אני לא מעצב רק יופי וצורה. יש מאחורי העיצוב מסר ואמירה"



עדי בחרי סמנכ"ל רב בריח: "מסקר שערכה החברה בקרב האוכלוסייה, עלתה החשיבות להתמקד בתחום העיצוב ובחרנו בגדעון אוברזון שהנו הדמות המזוהה ביותר בעולם האופנה והעיצוב בישראל ומשדר איכות, שזהו המוטו של רב בריח. לחברה פעילות ענפה בחו"ל בהיקף הנאמד בכ- 15 מיליון דולר בשנה המהווים כ-20% מהיקף הפעילות של החברה".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל