גבריאל רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו מודל, אמר היום : "אנו מודים ללקוחותינו על האמון שהם ממשיכים לתת בנו ביחוד על רקע תנאי התחרות מול החברות הבינלאומיות".
רוטר ציין כי קסטרו ממשיכה להתמקד בהמשך הצמיחה האורגנית שלה ומשיקה בימים אלה קו אופנה חדש – הוא קו ה- Black, אשר יוסיף קולקציה מחוייטת ואלגנטית לצד קולקציית ה- fashion casual וקטגוריית הג'ינס המצויינת שלה, וכי החברה נמצאת בתהליך של הרחבת שטחי החנויות הקיימות ופתיחת חנויות במיקומים חדשים ועד חג הפסח מתוכננות להיפתח חנויות ב- 5 מיקומים חדשים.
"אנו שמחים שתוצאות החברה בשנת 2011 מאפשרים לשתף את העובדים בריווחי החברה.דוחות החברה לשנת 2011 כוללים בונוס של כ- 10.5 מ' ₪ .שיתוף העובדים בריווחי החברה מהווה מסורת ארוכת שנים אשר החלה בשנת 1999", הוסיף רוטר.
ההכנסות מפעילות נמשכת לשנת 2011 הסתכמו בכ- 649.5 מיליון ש"ח לעומת כ- 597.4 מיליון ש"ח בשנת 2010, גידול של כ-8.7% ההכנסות לרבעון הרביעי של שנת 2011 הסתכמו בכ- 181.9 מיליון ₪ בהשוואה ל- 152.5 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד , היינו גידול של כ- 19.2% .
הוצאות הנהלה וכלליות בשנת 2011 הסתכמו לכ- 30.8 מיליון ₪, המהווים כ- 4.75% ממחזור המכירות, לעומת כ- 30.2 מיליון ₪, המהווים כ- 5.06% ממחזור המכירות בתקופה המקבילה אשתקד (ירידה של כ- 0.31% ביחס למחזור המכירות).