שלומי בראל יוביל את קמפיין יחסי הציבור של מותג אופנת הגלישה הישראלי "זרקא". שכרו של בראל בעבור הובלת הקמפיין יעמוד על כ- 30,000 ₪.
כנען קירשנבאום, מבעלי ומנכ"ל "זרקא", בנו של איש הטלוויזיה מוטי קירשנבאום: "שורשיו התרבותיים של המותג נעוצים בעולמות של ים, שמש, גלישה, מוסיקה, חבר'ה וכל מה שיפה בעינינו ויכול לרגש אותנו. עם השקתו של המותג מחדש אנחנו פונים לדור צעיר ורענן אשר מתחבר לאותם הערכים אליהם התחברנו אנחנו כשיצרנו את המותג לראשונה. שלומי בראל, גולש אמיתי ואיש ים פרוע בנשמתו, מייצג מבחינתי את הדור הזה. היותו מוסיקאי על סף פריצה מהווה ערך מוסף אדיר ואני מאמין בו בכל ליבי, גם ובעיקר בגלל הרוח. זרקא הינו מותג ישראלי חצוף, המדבר לישראלים ומתאים עצמו לצרכיהם, בכך יתרוננו המהותי על המותגים המתחרים בקטגוריה".
שלומי בראל הינו ממשתתפי העונה החמישית של תוכנית הטלוויזיה כוכב נולד (קשת, ערוץ 2) ואף הגיע לגמר העונה לצידם של בועז מעודה ומרינה מקסימיליאן בלומין. בראל הינו הראשון מבין משתתפי העונה החמישית אשר מוביל קמפיין אופנה. בימים אלה עובד בראל על סקיצות לאלבום סולו ראשון עם חומרים מקוריים אשר נכתבו על ידו.
קמפיין יחסי הציבור של "זרקא" צולם על-ידי צלם האופנה פיני סילוק על רקע קיר גרפיטי ייחודי אשר עוצב באופן ייעודי על-ידי ציירי גרפיטי ואומני גרילה למטרת צילומי הקמפיין.
"זרקא" הינו מותג אופנת גלישה ישראלי המציע קולקציית גלישה טרנדית ואיכותית לגולשים מקצועיים ולחובבים. מקור השם זרקא בכפר הדייגים "ג'אסר א זרקא" השוכן לחוף הגלישה הסמוך למעגן הסירות הציורי, סוכות הקש ורשתות הדיג. פירוש המלה זרקא בשפה הערבית הוא "כחול". המותג "זרקא" הוקם לראשונה בישראל לפני כעשור והושק לאחרונה מחדש כחברת בת ל"ארגמן תעשיות". אופנת הגלישה "זרקא" משווקת ב- 44 חנויות ורשתות אופנה וגלישה ברחבי הארץ.