ג'ון ברייס הדרכה עולה בקמפיין חוצות ואינטרנט בהיקף של 300,000 ש"ח



ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, עולה בקמפיין שלטי חוצות ואתרי אינטרנט בהיקף של כ – 300,000 ₪.



הקמפיין יציג את הסלוגן: "ג'ון ברייס הדרכה – תלמד. זה עובד!" ויתמקד בכל אחד מהתחומים הבולטים של עולם ההיי-טק: מכירות לעולם ההיי-טק, בדיקות תוכנה ואבטחת איכות, רשתות אבטחות מידע, תכנות, קידום אתרים, עיצוב גרפי ומולטימדיה.



מהחברה נמסר הבוקר כי הקמפיין נועד להעלות את המודעות למגוון הקורסים הטכנולוגיים וקורסי ההסבה לתחום ההיי-טק הנלמדים בג'ון ברייס הדרכה, ובמקביל, להדגיש את צמיחת עולם ההיי-טק והזדמנויות העבודה הרבות אשר נוצרו בתקופה האחרונה.



"ההתפתחות החיובית של עולם ההיי-טק הביאה גם לעליית הצורך ברכישת ידע ומיומנויות חדשות, אשר נלמדות בג'ון ברייס ומותאמות לשינויים אשר התחוללו בעולם ההיי-טק", אומרת


מירי אמקיאס, מנהלת הפרסום בג'ון ברייס הדרכה. לדבריה, "הרעיון, להדגיש כי בעזרת הסבה מקצועית מתאימה ואיכותית, רבים יכולים לעשות את השינוי ולהתברג בעמדות מפתח בעולם ההיי-טק".



הקמפיין יעלה באמצעות משרד פרסום דורן & היילייט.


תקציבאית: ויקי לביא.


חברת אינטרקטיב: DH interactive


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)