ג'ונסון & ג'ונסון מעלה קמפיין למותג ההיגיינה הנשית Carefree, לרגל זכייתו ב"מוצר השנה"

חברת ג'ונסון & ג'ונסון מעלה קמפיין תדמיתי למותג ההיגיינה הנשית המוביל Carefree לרגל השקת מבנה הנוחות החדש ולזכייתו ב"מוצר השנה". היקף ההשקעה בקמפיין כ-2.5 מיליון ₪.



הקמפיין החדש בהפקת משרד הפרסום ראובני פרידן, יעלה בטלוויזיה בערוצים 10, 2, 9 ו- 24. בנוסף, ילווה במודעות בעיתונות, תצוגת חוץ מדף, פעילות בנקודות מכירה וחלוקת דוגמיות למאות אלפי נשים.



מותג ההיגיינה הנשית Carefree הנו מותג מוביל בתחום ההיגיינה הנשית וכולל מגני תחתון, שטיפה אינטימית ומגבונים לשמירה על רעננות של בוקר כל היום. לאחרונה הושק בקטגוריית מגני התחתון, מבנה נוחות חדש המעניק נוחות, תחושת קלילות ואווריריות מבלי להרגיש את מגן התחתון וללא תזוזה לאורך כל היום.., חדשני ומעוגל על פי צורת הגוף הנשי לנוחות מרבית. בזכות מבנה הנוחות, קצוות מגן התחתון אינם מתקפלים, מתקמטים, או נדבקים. המבנה החדש, הינו ייחודי לקרפרי ולא קיים בשאר המותגים.



עידית קוגל מנהלת פיתוח עסקי, מחברת ג'ונסון & ג'ונסון מסרה היום: "הקמפיין החדש נועד לתמוך בהשקה של מבנה הנוחות החדש ולהעלות את המוצר לתודעה הציבורית. כמו כן, נועד לחזק את העובדה שהמוצר נבחר בקטגוריית ההיגיינה הנשית כמוצר השנה. אנו בג'ונסון & ג'ונסון פועלים רבות על מנת לספק חידושים וטכנולוגיות מתקדמות ביותר עבור לקוחותינו הנאמנים".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)