חברת ההלבשה התחתונה פמינה מציגה גידול של כ-60% בהיקף מכירת החזיות לעומת אשתקד.
דרור בלומנשטוק, סמנכ"ל השיווק של חברת פמינה מסר היום כי "תקופת הקיץ ידועה כתקופה בה חלה התעוררות ברכישת חזיות, אומנם לקראת ט"ו באב קיימת צמיחה מתמדת ברכישת חזיות כמתנה מועדפת לחג."
עוד הוסיף בלומנשטוק כי "העלייה הניכרת של היקף המכירות קשורה אף לחדירת החברה לקטגוריית המידות הגדולות. עם כניסתנו לשוק כשחקן בולט, אנו מציעים מחירים אטרקטיביים לחזיות במידות גדולות. חברת פמינה מאמינה שלא צריך להיות הבדל במחירי החזיות לנשים במידות גדולות, וזאת למרות שלעיתים תהליך הפיתוח של חזייה במידה גדולה ארוך מהרגיל."
חברת "פמינה" נוסדה בשנת 1960 על ידי צבי בלומנשטוק. בראשית דרכה הייתה "פמינה" עסק שהתמחה בעיקר בייצור ובשיווק חגורות בטן לנשים, על בסיס פטנט בלעדי. עם כניסתו של הדור השני לניהול העסק, מיכאל בלומנשטוק ושושנה גור, הועתק מרכז הפעילות לתחום החזיות. כיום משווקת "פמינה" ל כ-500 נקודות מכירה ברחבי הארץ ומייצרת בשוק המקומי ומעבר לים.
לאחרונה נכנסה "פמינה" לתחום המידות הגדולות בחזיות, בהשקעה של 2 מליון ₪ . מהלך הכניסה לתחום כולל תהליך פיתוח מורכב של גזרות, שיטת תפירה ייחודית ושיווק ל כ- 500 נקודות מכירה ברחבי הארץ. עם כניסתה לתחום המידות הגדולות צופה "פמינה" עליה של כ-20% במכירות .