גלידת שטראוס ממשיכה להתרחב ומשיקה שני טעמים חדשים לעונת החורף


גלידת שטראוס ממשיכה להתרחב ומשיקה שני טעמים חדשים לעונת החורף: קרמיסימו רום צימוקים קרמיסימו שוקולד לבן ותותים. ההשקה תלווה בקמפיין חסויות באמצעות משרד הפרסום


ראובני פרידן בהשקעה כוללת של כ–חצי מליון ₪.



רונן זהר, סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס אמר היום: "הצלחת סדרת הטעמים המיוחדים של קרמיסימו הביאה לגידול של כ – 2.5% בנתח השוק של גלידת שטראוס מסך חבילות הבית(לפי נילסן 1-9 משנה קודמת).



רונן זהר, סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס אמר היום: "הצלחת סדרת הטעמים המיוחדים של קרמיסימו הביאה לגידול של כ – 2.5% בנתח השוק של גלידת שטראוס מסך חבילות הבית,(לפי נילסן 1-9 משנה קודמת). בהתאם לאסטרטגיה הרב שנתית בחרנו להמשיך ולחדש לצרכנים 2 טעמים נוספים בסדרת הטעמים המיוחדים במהדורה מוגבלת לעונת החורף שוקולד לבן עם תותים ורום צימוקים.



זהר הוסיף וציין, "סדרת הטעמים המיוחדים גרמה לעניין רב סביב הקטגוריה. הסדרה גרמה להתנסות גבוהה מצד הצרכנים ואפשרה להם ליהנות מטעמים שלא נמצאו עד היום באופן טבעי במקפיא בסופר.


השקת טעמי החורף בסדרת הטעמים המיוחדים ימשיכו להוסיף, חדשנות, עניין ודינמיאקה במקררים של הסופר ממש כמו בגלידרייה עבור כלל הצרכנים".

אולי יעניין אותך

מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ
אירוע AI Agents in Action במתחם SQLink Innovation (2)
unnamed
סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)