גלידת שטראוס עולה בקמפיין חדש לסדרת הגלידות המשפחתיות קרמיסימו תחת הסלוגן "ללכת עם הלב". לאחר שמיתגה מחדש את סדרת קרמיסימו, ורעננה את עיצוב האריזות בשפה של "הלב האדום" של שטראוס, משלימה גלידת שטראוס את המהלך עם קמפיין שהלב והמשפחה עומדים במרכזו. הקונספט והקמפיין מסמלים את החיבור הרגשי בין הצרכנים לקרמיסימו כגלידה המשפחתית האהובה בישראל.
הקמפיין החדש כולל סרטון פרסומת אשר צולם בארץ ובחו"ל, שילוט בנקודות מכירה ופעילות דיגיטלית בה מעלים תמונות של לבבות דרך הפייסבוק או האינסטגרם ויכולים לזכות במגוון פרסים, כאשר הפרס הגדול הוא חופשה משפחתית.
קרן סער, מנהלת השיווק גלידת שטראוס: "אנו רואים במהלך זה מהלך חשוב לחיזוק הקשר הרגשי של הצרכנים שלנו עם קרמיסימו, הגלידה המשפחתית האהובה בישראל. גלידה מזוהה עם רגעים של כיף, אושר, אהבה ושמחה. ערכים אלו מחוברים ל"לב" של קרמיסימו ולמשפחה".