ג'נרל מילס ישראל וליימן שליסל בקמפיין טלוויזיה וקד"מ חדש עבור מותג חטיפי הבריאות NATURE VALLEY

ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מותג חטיפי הבריאות NATURE VALLEY, וליימן שליסל מפיצת המותג בישראל, עולות בקמפיין טלוויזיה חדש וארוך טווח למותג חטיפי הבריאות NATURE VALLEY. הקמפיין יעלה בערוצים המסחריים 2,9 ו- 10 בטלוויזיה למספר שבועות ומוערך בכ 1.5 מיליון ₪.



הקמפיין מציג בצורה הומוריסטית שתי אנטילופות, המקנאות במטיילת שעוצרת להפסקה בצד הדרך ונהנית מחטיף בריאות NATURE VALLEY, בזמן שהן צריכות להסתפק בעלים בלבד.


הסרטון ידובב על ידי השחקניות קרן מור וענת מגן שבו. ממשיך ללוות את הקמפיין הסלוגן: Enjoy Nature – Enjoy Nature Valley.



הקמפיין ההומוריסטי בדיבובן של שחקניות מוכרות ומוערכות נועד לחזק ולבסס את מודעות הצרכנים לחטיפי הבריאות וכן לחזק את החיבור בין המותג Nature Valley לאורח חיים אקטיבי יחד עם הנאה מהטבע.



הקמפיין, באמצעות פרסום אברהם, הינו חלק ממהלך שיווקי שנועד לתמוך במותג ויכלול פעילות קד"מ נרחבת במועדוני כושר מובילים, בחלוקת חטיפים בתוך מגזיני בריאות ולייף סטייל מובילים ובמתן חסויות לאירועי ספורט בטבע ובאירועים נוספים המבטאים את ערכי המותג: הנאה, ספורט, בריאות וטבע.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)