דגני תלמה ורשת הולמס פלייס משיקות קמפיין לרגל שיתוף פעולה תחת הקונספט GOOD START


דגני המבוגרים של תלמה מבית יוניליוור ורשת מועדוני הכושר והספא הולמס פלייס משיקים קמפיין, באמצעות חברת הפרסום באומן בר ריבנאי, לרגל שיתוף פעולה שמטרתו לעודד שינוי באורח החיים – שיפור התזונה ומעבר לאורח חיים פעיל, תחת הקונספט GOOD START. ההשקעה הכוללת בקמפיין עומדת על 2 מיליון ₪.



במסגרת המבצע המשותף, כל הרוכש אחד ממוצרי הדגנים למבוגרים של תלמה – קרנצ'ים או ברנפלקס או מוצר מסדרת חטיפי הדגנים רגע קל יוכל ליהנות מהטבה מיידית וללא הגרלה – חבילה אחת לבחירה מתוך ארבע מעולמות של גוף, נפש, דיאטה ואימון אישי למימוש באחד מסניפי הולמס פלייס ברחבי הארץ.



שלי קליינרט-זורע, מנהלת תחום דגני מבוגרים ביוניליוור ישראל: "נושא הבריאות כבר אינו בבחינת טרנד. המודעות הגוברת לחשיבות תזונה נבונה וניהול אורח חיים פעיל יוצרים אצל רבים מאתנו את הרצון לעשות שינוי. חברת תלמה מציעה לציבור צרכניה כל העת מוצרים משופרים במטרה לתת מענה לצרכים אלה. כחברת הדגנים המובילה בישראל, אנו מבינים שיש בכוחינו לתת יותר ולפתוח בפני הצרכנים הזדמנויות לעשות שינוי כולל יותר באורח החיים, מעבר לפונקציונאליות המוצרית. אנו מקוים כי שיתוף הפעולה בינינו לבין רשת הולמס פלייס יעודד צרכנים רבים לעשות את הצעד הראשון כדי לשפר את אורח חייהם".



רוני סידון, מנהלת שיווק מנויים בהולמס פלייס: "הולמס פלייס, המובילה את תפישת העולם לפיה אורח חיים בריא הינו חלק ממימוש עצמי וסיפוק בחיים, שמחה על שיתוף הפעולה עם יוניליוור שמסריה תואמים את מסרי הרשת. שיתוף פעולה זה הינו חלק בלתי נפרד ממאמצי הולמס פלייס להיות שותף אקטיבי אשר יסייע לאנשים ליהנות מחיים טובים יותר באמצעות פעילות גופנית, תזונה נכונה ונפש שלווה.|



קמפיין המבצע, תחת הסיסמא " תלמה והולמס פלייס עושים איתך את הצעד הראשון" יעלה בערוצים 2, 10 וערוץ 9 וימשך כ- 3 שבועות .



בנוסף, ייתמך המבצע בפעילות אינטרנט ייחודית, באמצעות חברת גריי אינטראקטיב ותכלול בין השאר לוח למציאת שותפה לפעילות הספורטיבית , מידע וטיפים להתחלה חדשה.



יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פעילות הנשים של עמותת ינאביע צילום באדיבות העמותה
עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543
בריזר פטל