דואר ישראל בקמפיין בהיקף 1.5 מיליון ש"ח עם ניר וגלי

לקראת עונת הנסיעות והחופש הגדול עולה חברת דואר ישראל בקמפיין חדש בהשקעה של 1.5 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב וצמד היוצרים ניר וגלי, שמטרתו לעודד רכישת מט"ח בבנק הדואר.



בשמת שדה, סמנכ"ל השיווק, המכירות והשירות בדואר ישראל מסרה כי הקמפיין אשר יעלה ברדיו ובדיגיטל, וכן על גבי אוטובוסים ובתחנות אוטובוס נועד להעביר את המסר שמט"ח רוכשים רק בבנק הדואר, המספק מקום אמין ובטוח לנוסעים לחו"ל. הקמפיין שהפיקו וביימו צמד היוצרים ניר גרבר וגלי אדלבאום, הוא חלק מסדרת קמפיינים של הדואר עם ניר וגלי בשנתיים האחרונות, וגם בו מככבים באופן הומוריסטי דורי המצויר ומגוון חפצים, כאשר הפעם בדרך לשדה התעופה הם עוברים בסניף הדואר ורוכשים מט"ח בצורה אמינה וללא עמלה.



קרדיטים קמפיין:


סמנכ"ל שיווק, מכירות ושירות בדואר ישראל: בשמת שדה


מנהל אסטרטגיה ראשי: גיל סמסונוב


סמנכ"ל אסטרטגיה: יובל גרופי


מנהל קריאטיב ראשי: יגאל שמיר


מנהל קריאטיב: יותם שרון


קופי: רונן לוין


ארט: רוברט מיזיקובסקי


מנהלת לקוחות: מורן ביטון


תקציבאית: מעיין רמות


מנהלת הפקה: מירי סלהוב מודעי


מפיקה: מירי ברכה


תסריט בימוי והפקת אנימציה – ניר וגלי (ניר גרבר וגלי אדלבאום)


עיצוב פסקול – גיא שקדי (בייסליין)


בית פוסט: בונקר

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399