TheMarker יוצא בקמפיין פרסומי שילווה את הרחבת העיתון הכלכלי היומי, שסיסמתו "TheMarker – הדוב הבא". הקמפיין, בהיקף של כ- 3.5 מיליון ₪, יעלה השבוע, החל מיום רביעי הקרוב, ה- 14.2.07, בטלוויזיה, במודעות פרינט בעיתונים ובאתרי האינטרנט של קבוצת אתרי TheMarker, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, וילווה בפעילות קד"מ רחבת היקף.
לאחרונה, הודיע TheMarker על החלטתו להרחיב את העיתון הכלכלי היומי. העיתון, בגרסתו המורחבת, יצא לאור החל מיום שלישי הקרוב (13.2.07) ויכלול תוספת של בין 8 ל- 16 עמודים לעיתון.
מבחינה ויזואלית, העיתון משיק לוגו מחודש ומעוצב, וכן הפורמט שלו יקוצר בכ- 3 ס"מ ויאפשר קריאה ונשיאה נוחות יותר. בנוסף, לכל מדור בעיתון ייוחדו עמודים משלו, כך שכל תחום המסוקר בעיתון יזכה לעמוד נפרד.
הקמפיין הטלוויזיוני ימשיך לעשות שימוש בדב הפנדה, המלווה את המותג TheMarker מרגע השקת העיתון הכלכלי היומי לפני כשנתיים. המותג TheMarker נולד באינטרנט לפני 7 שנים והפך לפני שנתיים גם לעיתון יומי מודפס. בסרטון תוצג שיחת מעלית בין דב הפנדה הקודם לדב החדש, המשול למהדורה החדשה והמורחבת של העיתון. הדב החדש אומר לקודם שתמיד יש מקום לעדכונים, שינויים והרחבה בעיתון והקריין מכריז: "דה מרקר – הדוב הבא. יותר עסקים, יותר מידע והרבה יותר עומק".