דובי הקוטב של Panasonic הגיעו לקיר הקרייה בת"א


חברת יורוקום תקשורת דיגיטלית, יבואנית Panasonic תהפוך את קיר הקריה שאורכו 144 מטר למקום משכנם החדש של דובי הקוטב הלבנים. דובים אלו עומדים במרכזו של הקמפיין החדש של החברה לרכישת מסכי פלזמה בגדלים של 50 אינץ' ומעלה תחת הסלוגן "בגדול, פנסוניק".



במקביל, העבירה החברה את מסך ה- 103 אינץ' של Panasonic, שהוצג עד כה בבית העיצוב קסטיאל לתצוגה באזור הכניסה לדיוטי פרי שבטרמינל 3. במסגרת המיצג יוכלו הטסים לחו"ל לראות את עצמם בגודל טבעי על גבי המסך וזאת באמצעות מצלמה שתכוון עליהם רגע לפני כניסתם למתחם.



לדברי ארז אלוביץ סמנכ"ל שיווק ופרסום ביורוקום תקשורת דיגיטלית, "קיר הקרייה והמיצג בטרמינל 3 הינם מיצגים המביאים לידי ביטוי לקהל הרחב את המובילות של מסכי Panasonic בישראל בגדלים הגדולים".



הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון והוא נאמד במיליון ₪.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)