דוד לובינסקי בע"מ עולה מחר בקמפיין חדש לפיג'ו: "החיים הם ג'ונגל. כדאי שתהיה אריה"

חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית פיג'ו לישראל, עולה ביום רביעי (10.1) בקמפיין חדש למותג פיג'ו. הקמפיין החדש עושה שימוש באריה המהווה את הסמל של המותג פיג'ו ומדגיש את העוצמה והדינאמיות שלו תחת המסר "החיים הם ג'ונגל. כדאי שתהיה אריה". הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10 באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב ביום רביעי לתקופה של שבועיים בעלות מדווחת של 1.7 מיליון שקל.



לדברי סיגלית בן חיון, מנהלת השיווק בדוד לובינסקי: "הקמפיין החדש מדגיש את ערכי המותג פיג'ו וכן מדגיש באופן סימבולי את התכונות הקיימות במכוניות פיג'ו . מכוניות אלה מספקות ביטחון ושקט נפשי לנוסעים בה, תכונות חשובות ההופכות את מכוניות אלה למובילות בשוק. בזכות כך, ובזכות הדינאמיות והקדמה שמספקות מכוניות אלה, רבים מהלקוחות אשר רוכשים מכוניות פיג'ו בוחרים לבצע רכישה חוזרת גם בקניה הבאה שהם מבצעים ובכך מביעים בפועל את ביטחונם במוצר".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399