חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית רכבי סיטרואן לישראל, יוצאת בקמפיין חדש למיני-ואן החדש שלה – C4 Picasso. הקמפיין, שצפוי לעלות לאוויר ביום חמישי יכלול פרסום בטלוויזיה ומודעות פרינט. הוא הופק על ידי משרד הפרסום העולמי של סיטרואן Euro RSCG ועבר התאמה לישראל על ידי משרד הפרסום זרמון גולדמן. תקציב הקמפיין מוערך ב-1.3 מיליון שקלים והוא ימשך שבועיים.
מזרמון גולדמן נמסר כי "קמפיין הפרסום מאופיין באסתטיקה יוצאת דופן. הסיסמא מלווה בסיסמא "המשפחה שלך היא ההשראה שלנו" ומטרתו להדגיש שגם רכב משפחתי גדול כמו מיני ואן, לא צריך להיות שיגרתי וחסר השראה".