דומינוס פיצה מזמן מיקמה את עצמה לצד חברות מזון עדכניות אשר משלבות טכנולוגיות חברתיות בתהליך הקניה. היום לא מספיק לייצר ולמכור מוצר טוב אלא יש חשיבות לכך האם אתה נתפס עדכני ומרענן או מיושן ולא מעניין. הרי לא הרבה השתנה בתהליך יצירת הפיצה בשלושים השנה האחרונות, אבל לצד כמה חברות מוצלחות אשר הולכות ברגל אחת עם הטרנדיות ולכן גורפות מיליונים לקופה, יש מאות מותגי פיצה כושלים.
הפעם דומינוס הציגה אפליקציית אייפאד אשר סוף סוף נראית כמוצר מוגמר ובעל תועלות ממשיות לצרכן ולא עוד אפליקציה חינמית ולא שימושית. באפליקציה יש אפשרות בשניות לעבור את כל תהליך הכנת הפיצה בצורה מאוד אינטראקטיבית וקלה, כאשר בסוף יש אופציה להזמין הביתה את הפיצה המיוחלת. יש לכם שליטה על הכל בתהליך יצירת הפיצה ללא צורך בדיבור מיותר בטלפון עם נציג המכירות. באפליקציה תוכלו לשחק עם הבצק, להתאים סוגי תוספות וכמובן לחתוך את הפיצה לפי רצונכם. מרגע שסיימתם את תהליך ההכנה ולחצתם הזמן – הפיצה תגיע לביתכם תוך דקות.
פורסם בבלוג Buzz007.co.il