דורקס בקמפיין על גבי קוסטרים לסדרת מוצרי play

חברת הפרסום והמדיה Bottom Line Media יוצאת בקמפיין ייחודי לסדרת מוצרי play של דורקס, מותג הסקס המוביל בעולם, המשווק בישראל ע"י חברת ניאופרם. הקמפיין בהיקף של כ-60 אלף שקל, ייצא תחת המסר "קח אותי, הפוך אותי, שחק איתי", ובמסגרתו יחולקו כ- 200 אלף קוסטרים (תחתיות לכוסות) ב-130 פאבים ברחבי הארץ.


במסגרת הקמפיין יודפסו מצידם השני של הקוסטרים משחקים שונים, דוגמת: מצא את ההבדלים, הציור השבועי לילד וכדומה, על מנת להמחיש את ערכי המותג ומוצרי דורקס play: מוצרי סקס משלימים שנועדו להגברת ההנאה. קמפיין הקוסטרים ילווה בפעילות קד"מ, במסגרתה יחולקו לבליינים אלפי קונדומי דורקס, בפאבים נבחרים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)