דלתא, תעלה היום עם קמפיין חדש שיכלול סרטון טלויזיה, קמפיין אינטרנט, שילוט בנקודות המכירה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות הארצית ופעילות ברשתות החברתיות ובאינסטגרם.
סרטון הטלויזיה בכיכובה של נינט טייב, יחד עם הדוגמן הברזילאי מרסיו גומז יתמקד בקולקציית המאצ'תונים החדשה המיוצרת מכותנה חכמה מנדפת זיעה , פיתוח חדשני של דלתא .
הקמפיין יעלה תחת הסלוגן: "מאצ'תונים הדור הבא –"Delta smart collection וישודר בערוצים המסחריים: 2 ו- 10. 24
על סרטון הטלוויזיה: העלילה בסרטון מתארת סיטואציה של בוקר חום יולי אוגוסט, נינט מכינה ביצי עין לארוחה, כשבן זוגה הדוגמן הברזילאי מרסיו גומז במטבח מזיע וסובל מחום לבוש בתחתוני מאצ'תונים. נינט מסיתה מאוורר על גופו של מרסיו על מנת להקל על החום. הסרט נחתם ב- Keep them cool עם מאצ'תונים cotton real cool פיתוח חדשני ובלעדי לדלתא של כותנה חכמה,מנדפת זיעה ,שומרת אותך קריר ומאוורר.