דנה פרידר מככבת בקמפיין רשת של BBB שמצולם בניו יורק

רשת ההמבורגרים BBB עולה בקמפיין חדש, תחת הסלוגן: "בורגר טריפ – מגלים את אמריקה". הקמפיין, בכיכובה של השחקנית דנה פרידר, כולל סדרת סרטוני רשת בת 3 פרקים.





במסגרת הקמפיין, המוערך בכ- 2.5 מיליון ₪, מתעדת דנה פרידר את חיפושיה בניו יורק אחר ההמבורגרים השווים בעיר. שלושת ההמבורגרים אשר נמצאו כטובים ומעניינים ביותר, יחשפו בסדרת הרשת, ובמקביל יוצעו לסועדים במסעדות רשת BBB במהלך אוקטובר – דצמבר.






סדרת סרטוני הרשת תעלה במחצית חודש אוקטובר בטלוויזיה, ברשתות החברתיות ובאתרים מובילים, זאת לצד פעילות קד"מ במסעדות הרשת. הסדרה עולה לאוויר זו השנה השנייה ברציפות, לאחר שבשנה שעברה זכתה הסדרה, בה חיפשה דנה אחר ההמבורגר המושלם בבירות אירופה, להצלחה רבה.






אילן פנחס, סמנכ"ל רשת BBB מסר: "לאור הצלחת 'בורגר טריפ 1', החלטנו גם השנה להמשיך באותו הקונספט, ולשלוח את דנה פרידר לניו יורק, העיר הקולינרית המזוהה מכל עם המאכל האמריקאי המובהק- המבורגר. דנה ביקרה בשלוש מסעדות המבורגר מיוחדות שנבחרו לאחר תחקיר מעמיק, ואנו שמחים להציע את הגרסאות הישראליות של המנות המיוחדות לקהל הלקוחות שלנו במרוצת החודשים הקרובים, במסעדות הרשת."


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)