דפי זהב עולה בקמפיין שילוט חוצות לקידום d

בימים אלו עולה דפי זהב בקמפיין שילוט חוצות רחב היקף לקידום אתר האינטרנט www.d.co.il, האתר המוביל בישראל לחיפוש בתי עסק על פי סקר TIM האחרון.



הקמפיין מבית היוצר של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, ימשיך את הקו והשפה הייחודית שאפיינה את הקמפיינים הקודמים שזכו להצלחה רבה בארץ ובחו"ל. לאחרונה בחר ה-BBC להציג שלטי חוצות של דפי זהב בתכנית מיוחדת שמאגדת את עבודות הפרינט המבריקות של שנת 2007. הקמפיין זכה גם בפרסים בפסטיבל ניו יורק ובתחרות הפרסום goldendrum וכן בסיקורים רבים ברדיו ובמגאזינים בארץ ובחו"ל.



הקמפיין בהיקף כספי של מיליון שקל יכלול מגוון שלטים תחת הסיווגים: קוסמים, הדברת מזיקים, ניקוי שטיחים, צעצועים, הרחקת יונים, תוך תיאור הסיווג בדרך ייחודית ויצירתית התואמת את הקטגוריה הספציפית.



הקמפיין כולל מספר גימיקים ייחודיים דוגמת: שלטי כירופרקטים בהם לראשונה בישראל ייעשה שימוש בתקרות של תחנות האוטובוסים. כדי לראות ולקרוא את השלט צריך להרים את הראש בזווית שתמחיש את הצורך בכירופרקט. בנוסף, יופיעו: שלט לסיווג פיצריות, בו השלט נבנה במיוחד בצורת משולש של פיצה. שלטים לסיווג פאבים, בהם הותקנה תאורת ניאון צבעונית האופיינית לחיי הלילה. שלטי חשמלאים בהם התאורה תיכבה ותידלק ותדמה תקלה. בנוסף, שלטי שכפול מסמכים שיופיעו תמיד ברצף שממחיש את אפקט השכפול.



קרדיטים:


מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי, מנהל קריאטיב: צור גולן, ראש צוות קריאטיב: יריב טוויג, ארט: שירלי בכר ואסף קובו, קופי: אייל פדן וגבע כוכבא, סופרוויזר: אדם אבנון, תקציבאית: קרן הרשקוביץ, ראש מחלקת מחקר: נועם מנלה, פלנרית: הילה תמיר, פלנר ליברו: אורי אורן, מדיה: קטי חולי, יונייטד


קדם דפוס: מישב


צוות דפי זהב: סמנכ"ל שיווק: אלון רז מנהלת תקשורת שיווקית: ענת גיסין

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543
SP1 _ מחיר 2599שח צילום יחצ חול (1)
BERESHEET_KING KOIL _FINAL_FINAL_TERA - hever copy