דקה לפני עליית המיזם של ידיעות לאוויר: "גלובס" יוצא בקמפיין מיצוב חדש



"גלובס" פותח בקמפיין סיום שנה חדשני ורחב היקף, שיעלה בכל המדיות. הקמפיין מתבסס על תדמיתו ומיצובו של "גלובס" כעיתון העסקים הכלכלי המוביל בישראל, אשר מהווה מקור מידע והשפעה בקרב ראשי המשק. בשנת 2007 הציג גלובס את שיעור גידול המנויים הגבוה ביותר בעשור האחרון.


ממערכת העיתון נמסר כי קמפיין סוף השנה בא להדגיש כי סוף המרוץ של 2007 הוא תחילת המרוץ של 2008. כעיתון העסקים של המרכזי בחייו של איש העסקים הישראלי, מעניק "גלובס" את הכלים הנכונים ביותר להתנהלות כלכלית נבונה לקראת השנה החדשה. הקמפיין יעלה בין השאר בערוצי הטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט ובאתר הבית של גלובס. שלמור אבנון עמיחי Y&R הוא משרד הפרסום שמוביל את הקמפיין.







אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)