בימים אלה יוצאת האגודה למלחמה בסרטן במסע הסברה לרגל ציון 50 שנים למבצע "הקש בדלת". יום ההתרמה של "הקש בדלת" יתקיים השנה ביום שני ה- 11 באוקטובר.
מסע ההסברה יגובה באמצעות קמפיין המנוהל בהתנדבות על ידי גיתם BBDO SOHO, כאשר מטרתו היא העלאת המודעות למלחמה בסרטן ולפעילות המבורכת והחשובה המתאפשרת הודות לתרומות הנאספות ביום זה. הקמפיין יעלה ביום רביעי, ה- 6 באוקטובר ויימשך כשבוע בערוצי הטלוויזיה.
4 הפרזנטורים של 4 הבנקים הגדולים במדינה שנרתמו לתשדיר הינם: מודי בר-און (דיסקונט), יפתח קליין (לאומי), אלון זמק (טפחות) ו"דן חסכן" (בדיבובו של צביקה פורמן, בנק הפועלים). בסרטון פונים ארבעת הפנים המוכרות ומציינים כי הפעם אינם באים לבשר על טכנולוגיה חדשה, על אפשרויות חיסכון חדשות אלא באו לומר כי לא משנה באיזה בנק אתם, תרומה לאגודה למלחמה בסרטן יכולה להציל חיים ולסייע בקניית מכשור רפואי, תמיכה לחולים ומשפחותיהם, סיוע במחקר, סיוע לילדים חולים להשתקם ובקיצור לסייע לחולי הסרטן בישראל להיאבק במחלה.
הכספים שנאספים במבצע מהווים למעשה את מקור התרומה המרכזי של האגודה למלחמה בסרטן, אשר פעילותה מתאפשרת הודות לתרומות הציבור וללא מימון מתקציב משרד ממשלתי כלשהו. השנה, כבכל שנה, מבוסס המבצע על שיתוף פעולה הדוק עם מערכת החינוך, כאשר ההחלטות מתקבלות יחד עם מנהלי מערכת החינוך, מנהלי בתי-הספר ומוריהם, במטרה לקדם את המאבק במחלות הסרטן ולטובת העמקת ערכים כמו מעורבות חברתית וחשיבות מתן עזרה לזולת בקרב התלמידים בישראל. במבצע משתתפים גם ילדים של שליחי ישראל מעבר לים אשר יתרימו בכ- 100 שגרירויות ברחבי העולם את בני משפחתם ואת עובדי השגרירות. מתנדבי האגודה למלחמה בסרטן יגיעו גם אל בתי כלא ובתי מעצר ברחבי הארץ.
מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "אנו מודים מקרב לב לגיתםBBDO SOHO אשר כהרגלם, מייצרים קריאיטיב מקורי ומיוחד, ובכך מסייעים לאגודה להרחיב את היקף התרומות, שכן הן מהוות את מקור התמיכה העיקרי עליו נשענת כלל פעילותה הענפה".