הבוזגלוס יובילו את קמפיין מותג הרכב אופל

משפחת בוזגלו , מסדרת הדוקו ריאליטי המצליחה "הבוזגלוס" המשודרת ב- YESנבחרה להוביל קמפיין חדש של מותג הרכב אופל. הקמפיין החדש "הקרב על הקורסה״ נועד לקדם את האופל קורסה החדשה – Life& Style .



במסגרת הקמפיין, כל זוג במשפחה מאור ומירן, יעקב וחני, אוהד ופאני, אלמוג ונטליה, אסי ועדי, צולם לסרטון הומוריסטי בו הוא מסביר מדוע הוא הזוג שצריך לזכות ברכב. במהלך הקמפיין הגולשים יתבקשו להצביע עבור הזוג שלדעתם מגיע לו לזכות ברכב.



הקמפיין יעלה ב 1.3 בדיגיטל וברשתות החברתיות באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה" וימשך כשלושה שבועות.



לדברי חזי שייב, מנכ"ל אופל ישראל: אופל קורסה Life & Style, היא מכונית המתאימה לצעירים ומשפחות, הצופים באופן מסורתי בסדרת הקאלט של הבוזגלוס והבחירה במשפחת בוזגלו משרתת את המטרה. אופל נמצאת בתקופת התחדשות, שמביאה לצמיחתה והתמקדותה בשוק הפרטי בישראל. בקטגוריית הסופר מיני, לקורסה פוטנציאל להפוך לרכב מוביל למשפחות המחפשות דינמיות עירונית מבלי לוותר על יופי ואיכות גרמנית".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)