הבורר הפך לחנון: אלכס החנון יככב בקמפיין החדש של 9.000.000

ביטוח 9.000.000 ממשיכה להציע דרכים חדשות לעזוב את סוכן הביטוח באמצעות קמפיין הפרסום: 9.000.000 דרכים לעזוב את סוכן הביטוח ולחסוך מאות שקלים בביטוח. במסגרת הקמפיין מעלה החברה סדרה של סרטונים קומיים המראים דרכים וסיבות שונות להיפרד מסוכן הביטוח והפעם: אלכס, כוכב הריאליטי "היפה והחנון", מפתיע את סוכן הביטוח שלו ומודיע לו שהוא עוזב אותו, עובר ל-9 מיליון וחוסך מאות שקלים בביטוח לרכב.



סדרת הסרטונים הקומיים מדגישה את המסר: הכי פשוט לעזוב את הסוכן, לעבור לביטוח 9.000.000 ולחסוך מאות שקלים בביטוח הרכב! כל סרטון מציג דרך אחרת ושונה לעזוב את סוכן הביטוח ולעבור לביטוח 9.000.000 .


הקמפיין באמצעות "אדלר חומסקי GREY” והיקפו מוערך בכ- 350,000$.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)