הבצפר יוצא בהשתלמות השלישית לפרסום באינטרנט בשיתוף חברות האינטראקטיב


הבצפר, פותח ב-5 ליולי השתלמות שלישית במספר בנושא שיווק ופרסום אינטראקטיבי. ההשתלמות מיועדת לאנשי שיווק ופרסום, המבקשים להרחיב את הידע וההבנה שלהם על שיווק ופרסום אפקטיבי באינטרנט ובמדיה הדיגיטלית.



ההשתלמות כוללת ארבעה מפגשים של ארבע שעות אקדמיות. את רוב ההרצאות יעבירו מנהלי חברות האינטרקטיב, המביאים דוגמאות של קמפיינים מהארץ ובעולם.



מנהלים מקצועיים של ההשתלמות: תמיר יולביץ מנכ"ל D-SAY ותימור גורדון מנכ"ל ARC INTERACTIVE.



ורד בטש, סמנכ"ל שיווק הבצפר של חברות הפרסום: "לאור הדרישה לידע בתחום הן בקרב המפרסמים והן בקרב אנשים מהתחום. החלטנו לקיים השתלמות נוספת. אנו עדים לעובדה מפתיעה בה מחצית מהמשתתפים בהשתלמות היו אנשים שעובדים בתחום האינטראקטיב, מוואלה, MSN, THE MARKER, תפוז, יורם לימודים, ועוד…מסתבר שמעולם לא התקיים קורס שמרכז את החומר באופן מתודולוגי כפי שנעשה בבצפר, ולרוב האנשים למידת התחום והעשייה הייתה תוך כדי עבודה, להם ההשתלמות היא הזדמנות יוצאת דופן לבוא ולקבל את החומר באופן מאורגן, מלווה בדוגמאות"


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)